Apua

FAQ
Lähetys & palautukset
Ota yhteyttä
Tilaamiseen liittyvät kysymykset
Maksu, tarjoukset & edut
Tuote, tuotemerkit & varasto
Palautukset & hyvitykset
Lähetys & toimitus
Tekniset tiedot
eyerim collection
Kuinka tuote palautetaan
Kysymyksiä

Tilauksesi arvioitu saapumisaika löytyy aina tilausvahvistussähköpostista ja ilmoitetaan työpäivinä (pois lukien viikonloput ja pyhäpäivät).
Haluatko seurata tilaustasi? Valitse TILAUKSEN SEURANTA!

Jos et löydä tilausvahvistusta saapuneista viesteistäsi, toimi seuraavien ohjeiden mukaan:

• valitse "Roskaposti" tai "Mainokset" postilaatikostasi
• tarkista, että tilaus on jätetty oikein (maksu on onnistunut)

Jos tilausvahvistusta ei edelleenkään löydy, olet saattanut kirjoittaa sähköpostiosoitteesi väärin tai maksun käsittelyssä on tapahtunut virhe. Ota yhteys asiakaspalveluumme ja ilmoita kaikki tarvittavat tiedot. Alamme sitten selvittää tilannetta.

Emme voi tehdä muutoksia tilaukseen sen jälkeen kun se on tehty. Emme voi vaihtaa tuotteen väriä tai kokoa, lähetystapaa tai maksutapaa.

Voit kuitenkin peruuttaa tilauksesi ja tehdä uuden tilauksen, jos tilausta ei ole vielä lähetetty

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ilmoita tilausnumerosi ja kerro peruutuksen syy. Käsittelemme peruutuspyyntösi mahdollisimman nopeasti ja lähetämme hyvitysvahvistuksen.

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita tilausnumerosi ja peruutuksen syy.

Käsittelemme peruutuspyyntösi mahdollisimman pian ja lähetämme hyvitysvahvistuksen.. Jos peruutat tilauksen, pankin tai luottoyhtiön maksun palautuksen käsittelyaika voi olla 5 työpäivää.

Seurantatiedot aktivoituvat yleensä 1-4 päivän kuluessa.

Jos seurantatiedot eivät päivity tämän ajan kuluessa tai jos tilauksesi ei etene, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asiaa.

Emme voi peruuttaa tilaustasi, jos se on jo lähetetty sinulle.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, suosittelemme, että otat yhteyttä pakettisi toimittavaan yritykseen ja pyydät sitä toimittamaan paketin takaisin lähettäjälle. Jos yritys ei tee niin, voit olla ottamatta pakettia vastaan, jolloin se palautetaan takaisin meille automaattisesti.

Kun vastaanotamme paketin, jota sinä et ole ottanut vastaan, olemme sinuun yhteydessä ja palautamma sinulle maksamasi summan, jos olet jo ehtinyt maksaa tuotteesi.

Harmillista, jos näin tapahtuu. Teemme parhaamme, että näin ei pääsisi käymään ja haluamme ratkaista kaikki viallisiin tuotteisiin liittyvät asiat heti.

Kun huomaat, että tuotteesi on viallinen, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita seuraavat tiedot:
• tilausnumero
• viallisen tuotteen nimi
• kuvaus viasta sekä mahdollisesti kuvia viasta

Kun saamme vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, hyvitämme maksamasi lähetyskulut ja lähetämme sinulle virheettömän tuotteen mahdollisimman pian.

Lähetämme laskun jokaisen tilauksen mukana.

Lasku löytyy aina vahvistussähköpostista, joka lähetään sinulle, kun tilauksesi on lähetetty.

Tämä ostotapa ei ole tällä hetkellä käytettävissä sivustollamme etkä valitettavasti voi valita vaihtoehtoa "osta yrityksenä" kassalla.

Jos haluat ostaa yrityksenä, toimi seuraavien ohjeiden mukaan:
• Tee tilaus normaalisti asiakkaana
• Kun olet saanut tilausvahvistussähköpostin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä vaihtamaan laskutustiedot
• Lisää sähköpostiin yrityksen koko osoite ja ALV-tunnus, jotta voimme päivittää laskutustietosi viiveettä
• Lasku toimitetaan sinulle sähköpostitse tai pakkauksen mukana

Jos sinulla on kysyttävää saamastasi laskusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kun tilaus peruutetaan, hyvitys maksetaan pankkitilillesi. Palautettu summa näkyy pankkitililläsi 2-5 työpäivän kuluessa. Tässä voi kuitenkin olla vaihtelua luottokortin, tilityypin ja pankin käytäntöjen mukaan.

Voit maksaa tilauksesi jollakin seuraavista maksutavoista:
• Luottokortti/maksukortti

Verkkomaksu on nopea maksutapa, ja käsittelemme maksut turvallisesti. Tietosi pysyvät suojassa. Kaikki suoritukset käsitellään salatun yhteyden kautta ja käytämme uusimpia tietoturva- ja väärinkäytönestojärjestelmiä.

Koodi tulee kirjoittaa juuri siten kuin se on annettu ilman välilyöntejä. Kirjoita tai kopioi ja liitä koodi Tarjouskoodi-kenttään kohdassa Kori alla olevan mukaan:
how to use discount voucher

Kun olet antanut koodin, napsauta Lisää etukuponki. Etu lisätään tilaukseesi. Kun koodin on lisätty tilaukseen, näet tilauksen alennuksen ja kokonaissumman. Huomaa, että alennuksen määrä ilmoitetaan aina kassalla ilman veroa.
how to use discount voucher

Tarjouskoodi on lisättävä aina tilausta tehdessäsi, koska sitä ei voi lisätä siihen enää jälkeenpäin.

Jos tarjouskoodisi ei toimi, tarkista seuraavat kohdat:
•Voit käyttää vain yhden tarjouskoodin tilausta kohden.
• Kaikkiin tarjouskoodeihin pätee erilaiset ehdot. Tarkista ne, kun saat tarjouskoodin. Koodi voi olla käytettävissä vain tietyille tuotteille ja koodin käyttöaika voi umpeutua. Koodien ehdot voi tarkistaa suoraan verkkosivuilta tai sähköpostiviestistä, jossa olet sen saanut.

Jos tarjouskoodi ei edelleenkään toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja anna tarkat tiedot ongelmasta. Liitä mukaan kuvakaappaukset virheilmoituksista ja ilmoita, mitä olet jo tehnyt ongelman ratkaisemiseksi.

Jos käytät tarjouskoodia ja peruutat tai palautat tilauksesi, voit käyttää tarjouskoodia seuraavassa tilauksessasi seuraavin edellytyksin:
• Tarjouskoodi ei ole vanhentunut
• Tarjous on voimassa valitsemallesi tuotteelle

Et voi käyttää tarjouskoodia, jos se on voimassa vain ensimmäiselle tilaukselle tai jos tarjouskoodin käyttöehdot eivät koske valitsemaasi tuotetta.

Oletko tilannut uutiskirjeemme? Jos olet, sinun pitäisi saada tervetuliaiskoodi saman tien.

Jos et ole saanut sitä, tarkista seuraavat kohdat:
• Tarkista postilaatikkosi Roskaposti. Joskus viestimme voi eksyä ja joutua roskapostiisi.
• Varmista, että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein rekisteröityessäsi tilaajaksi. Tarkista tämä kirjautumalla uudelleen ja katsomalla, saitko tarjouskoodin.

Jos tarjouskoodi ei edelleenkään löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita kaikki ongelmaan liittyvät tiedot. Autamme parhaamme mukaan.

Tämä maksutapa ei ole valitettavasti nyt saatavilla.

Haluatko käyttää tilauksessasi tarjouskoodia? Voit käyttää vain yhden tilausta kohden.

Lisätietoja tarjouskoodin käyttämisestä saat napsauttamalla tästä.

Sinun tulee lisätä tarjouskoodisi ostoskoriin maksuvaiheessa, koska koodia ei voi lisätä tilaukseen jälkeenpäin.

Jos haluat käyttää koodin tilauksessasi kun se on jo valmis, sinun tulee peruuttaa tilaus ja tehdä uusi tilaus sivuillamme. Lisätietoja tilauksen peruuttamisesta saat napsauttamalla tästä.

Kyllä! Tiedämme, että asiakkaamme toivovat edullisia hintoja ja erikoistarjouksia.

Suosittelemme, että tutkit verkkosivujamme, koska meillä on usein todella upeita tarjouksia merkkituotteista, määräyksen mukaisista linsseistä ja valikoimista.

Lähetämme myös asiakkaillemme tarjouskoodeja uutiskirjeissämme. Joskus ilmoitamme tarjouskoodin Facebook-sivuillamme tai verkkosivujemme bannerissa. Ja järjestämme arvontoja Instagram-postauksissamme. Pidä näitä kaikkia silmällä!

Myymme tuotteita vain yksityishenkilöille. Emme siten käsittele arvonlisäverottomia ostoja.

Olemme verkkokauppayritys ja sen vuoksi hintamme voivat vaihdella markkinoiden, varaston ja kysynnän mukaan. Emme voi siten hyvittää eroa.

Pyrimme antamaan kaikista tuotteista mahdollisimman paljon hyödyllistä tietoa, esimerkiksi:
• tuotteen ominaisuudet
• yksityiskohtaiset tiedot
• useita kuvia tuotteesta
• koon valintaohjeet

Jokaisella tuotesivulla on kuvan alla tiedot tuotteen materiaalista, väristä ja koosta, esimerkiksi kehysten mitat.

Jokaisella tuotesivulla on myös size guide, jonka avulla löydät kasvoihisi parhaiten sopivan koon.

Tiedätkö tarkasti, mitä olet etsimässä? Jos tiedät, niin voit kirjoittaa sivun yläosassa olevaan hakukenttään hakusanan ja hakea napsauttamalla suurennuslasia. Hakutoiminto etsii tarvitsemasi tiedon hetkessä!

Voit myös selata tuotteita luokittain käyttämällä sivun yläosassa olevia välilehtiä ja etsiä vain aurinkolaseja, määräyksen mukaisia laseja tai urheilulaseja. Valitse sopiva tuoteluokka ja tuotetyyppi sukupuolen, tuotemerkin, kehysten muodon, urheilulajin tai saatavuuden mukaan.

Tuotteet on luokiteltu myös tuotemerkin mukaan, joten voit katsoa, löytyykö valikoimastamme suosikkimerkkiäsi. Myymme yli 80 tuotemerkin tuotteita ja valikoimassamme on jopa 20 000 aurinkolasia, määräyksen mukaisia kehyksiä ja urheiluun sopivia laseja!

Löysitkö haluamasi? Lisää tuote ostoskoriisi ja tee tilauksesi näytön ohjeiden mukaan.

Silmälasien ostaminen verkkokaupasta on helppoa, kun otat avuksi Taikapeili-toimintomme. Valitse haluamasi aurinkolasit tai silmälasit ja napsauta kuvan alanurkassa olevaa Taikapeili-painiketta. Avaa sitten webbikamera tai lataa oma kuvasi ja katso lopputulos.

Valitettavasti kaikki tuotteet eivät ole käytettävissä virtuaaliseen sovitukseen tällä hetkellä. Katso kaikki Taikapeiliä varten saatavilla olevat tuotteet napsauttamalla tästä.

Muistathan, että Taikapeili ei pysty tutkimaan, mikä koko sopisi kasvoillesi. Ota siinä tapauksessa avuksesi Koko-opas.

eyerim on verkkokauppa, joten meitä ei löydy kauppakeskuksista.

Haluamme tarjota "kaiken samasta paikasta". Valikoimassmme on kaikki tunnetut merkkituotteet Ray-Banista itsenäisiin, yksilöllisiin brändeihin ja urheilumalleista rajoitetun erän design-tuotteisiin. Tuomme joka viikko tarjolle satoja uusia tuotteita ja uusimmat kokoelmat sekä uutisia ja vinkkejä blogimme kautta.

Aukioloajoista ei tarvitse välittää, eikä myöskään ajanvarauksesta, koska olemme auki aina. Voit selata sivustoamme ja shoppailla omassa rauhassa.

Tarjoamme maksuttoman toimituksen kaikkiin EU-maihin. 30 päivän palautuksen ansiosta voit ostaa turvallisesti. Kaikki tuotteemme ovat 100 % aitoja ja niillä on 2 vuoden takuu.

Valikoimamme päivittyy koko ajan saatavuuden ja toimittajien varaston mukaan. Emme siis jää paitsi mistään tärkeistä tiedoista. Tämä tarkoittaa kuitenkin myös sitä, että monet tuotteet poistuvat sivustoltamme erityisesti sesonkiaikaan ja tilalle tulee uusia tuotteita. Teemme kuitenkin suoraan yhteistyötä silmälasimarkkinoiden huippunimien kanssa ja tuomme tarjolle satoja uusia tuotteita, aina suosittuja tuotteita ja uusimpia valikoimia joka viikko. Joten pysy mukanamme! Jos vielä etsit itsellesi sopivia malleja, niin olemme varmoja, että pian löydät!

Meillä ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta antaa sinulle tietoja, milloin varastosta tällä hetkellä loppunut tuote on uudelleen saatavilla. Valikoimat vaihtuvat ja monien tuotteiden valmistus lopetetaan jossakin vaiheessa ja tilalle tulee uusia tuotteita.

Löytyisikö tilalle vastaavaa tuotetta? Tutki valitsemasi tuoteluokan tuotteita. Valitse esimerkiksi ensin kaikki aurinkolasit ja rajaa sitten valikoimaa sivun vasemmalla puolella olevilla suodattimilla. Rajaa valikoimaa linssin värin, kehysten muodon, materiaalin tai jokin muun ominaisuuden mukaan - saatat löytää uuden suosikkituotteen.

Kyllä, ehdottomasti.

Kaikki eyerimin verkkokaupassa myydyt tuotteet ovat 100 % aitoja. Kaikki tuotteet toimitetaan alkuperäisessä pakkauksessaan ja kaikkine lisätarvikkeineen. Pakkaukseen sisältyy valmistajan takuutodistus, jos valmistaja on sen antanut.

eyerim on Ray-Banin ja kaikkien muiden sivustollamme lueteltujen tuotemerkkien virallinen jälleenmyyjä. Teemme suoraan yhteistyötä silmälasimarkkinoiden johtajien kanssa, joita ovat esimerkiksi Luxottica ja Safilo, joiden tuotemerkkejä ovat mm. Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors ja monet muut. Lisätietoja.

Tiimimme on myös huolehtinut ihmisten silmistä koko Euroopan alueella yli 4 vuoden ajan nyt. Yrityksemme valikoimassa on designer-aurinkolaseja ja määräysten mukaisia linssejä yli 80 maailmanlaajuisesti tunnetulta tuotemerkiltä. Tämä ei olisi mahdollista, jos tuotteemme eivät olisi aitoja. eyerim haluaa, että sen asiakkaat ovat 100 % tyytyväisiä: haluamme tarjota parasta laatua ja erinomaista palvelua kaikille asiakkaillemme.

Kaikki eyerimistä ostetut tuotteet toimitetaan alkuperäisessä pakkauksessaan sisältäen myös kaikki valmistajan toimittamat lisävarusteet.

Useimpien tuotemerkkien ja valikoimien alkuperäisiin pakkauksiin sisältyy kova tai pehmeä kotelo ja puhdistusliina. Joidenkin tuotteiden mukana toimitetaan tekstiilipussi, jota voi käyttää sekä suojakotelona että puhdistusliinana, koska pussin materiaali on usein mikrokuitua.

Emme pysty vaikuttamaan kotelon väriin tai malliin. Se on valmistajan valinta.

Meillä ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta ilmoittaa, milloin tuote on saatavilla varastossamme.

Tuotteiden nopea toimitus on meille tärkeää ja pyrimme aina pitämään suosituimpia tuotteita varastossamme. Jos näet sivustollamme tuotteen, joka on saatavilla mutta ei varastossamme, yritämme tietenkin varmistaa, että tuote toimitetaan sinulle mahdollisimman nopeasti. Näissä tapauksissa tilauksen arvioitu toimitusaika ilmoitetaan aina tuotesivulla tuotteen kuvan vieressä.

Haluamme, että tilaamasi silmälasit sopivat sinulle täydellisesti, joten voit käyttää arvioinnin apuna tuotesivuillamme olevaa koko-opasta. Napsauta kuvan alla olevaa 'Koot' välilehteä ja sovita kokoa luottokortilla. Kuten aina kerromme, suurimmalle osalle koko M on sopiva. Siten se voi olla oikea koko myös sinulle.

Oikean koon valinnassa auttavat myös seuraavat ohjeet:
• Tarkista nykyisten lasiesi kehysten koko
• Mittaa nykyiset kehyksesi itse
• Kokeile Taikapeiliämme

Haluatko lisätietoja? Napsauta tästä.

Oikean tuotteen valitseminen on helppoa, kun huomioit muutaman perusasian.

Voit rajata hakua suodattimien avulla, mutta tärkein valintaperuste silmälaseille on kasvojesi muoto:

Pyöreiden kasvojen leveys on yleensä yhtä suuri kuin pituus. Leukalinja on yleensä pyöreä ja poskipäät ovat pyöreät. Posket ovat täyteläiset ja yleensä leveämmät kuin otsa. Suosittelemme suorakaiteen muotoisia, näyttäviä kehyksiä, jotka pehmentävät poskipäitä visuaalisesti. Puolikehyksiset silmälasit antavat myös vaikutelman pidemmistä kasvoista.

Nelikulmaisten kasvojen poskipäät, otsa ja leukalinja ovat yhtä leveät. Kokeile pyöreitä, soikeita tai kissamaisia kehyksiä, jotka pehmentävät leukalinjaa. Jos haluat nelikulmaiset kehykset, valitse niihin pyöristetyt kulmat.
Jos kasvojesi pituus on suurempi kuin niiden leveys (eli sinulla on pitkä otsa, korkeat poskipäät ja pyöreä leukalinja), kokeile kehyksiä, joihin voi valita suuret linssit. Ylisuuret kehykset voivat sopia kasvoillesi erinomaisesti. Ne luovat vaikutelman leveämmistä kasvoista ja rikkovat kasvojen pitkää muotoa

Sydämen muotoiset kasvot tunnetaan myös kolmionmuotoisina kasvoina. Niiden tunnusmerkki on leveä otsa ja pieni leuka. Tasapainota kasvojesi piirteitä valitsemalla neliön tai suorakaiteen muotoiset kehykset. Myös pyöreät ja soikeat kehykset sopivat sydämen muotoisille kasvoille.

Soikeissa kasvoissa on korkeat poskipäät, jotka ovat hieman leveämmät kuin otsa ja leuka. Muoto muistuttaa kananmunaa. Soikeat kasvot ovat tasapainoiset ja siksi useimmat kehysmallit ovat sopivia. Kokeile eri muotoja. Koko on tärkeä valintaperuste.

Kun tilaat sinulle määrättyjä linssejä, huomaat useita silmälaseihin liittyviä perustermejä. Seuraavassa kerrotaan lyhyesti, mitä ne tarkoittavat:

Sfäärinen (SPH) tarkoittaa linssien voimakkuutta dioptereina. Sfäärisyys kertoo, kuinka paljon linssien tulee suurentaa, jotta ne korjaavat näköä.

Sylinteri (CYL) ilmaiseen hajataitteisuuden määrän, joka linssillä tulee korjata. Hajataitteisuus on tila, jossa silmän muoto ei ole symmetrinen, mikä aiheuttaa näön epätarkkuutta. Jos linssimääräyksessäsi ei ole merkintää sylinterivoimakkuudesta, silmissäsi ei ole hajataittoa ja voit jättää kyseiset kohdat tyhjiksi tilausta tehdessäsi.

Akseli ilmoittaa sylinterikorjauksen asteen ja suunnan. Jos linssimääräyksessäsi ei ole merkintää sylinterivoimakkuudesta, silmissäsi ei ole hajataittoa ja voit jättää kyseiset kohdat tyhjiksi tilausta tehdessäsi.

Pupilliväli (PD) tarkoittaa silmien pupillien keskikohtien välistä mittaa ja se ilmoitetaan millimetreinä. Pupillivälin mittaaminen auttaa kohdistamaan linssit siten, että näöstä tulee mahdollisimman tarkka. Etkö löydä pupillivälin arvoa silmälasimääräyksestäsi? Voit mitata pupillivälisi pupillivälimitalla.


Jos sinulla on jotakin kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme jollakin alla mainituista tavoista. Vastaamme tiedusteluusi mahdollisimman pian.

Kyllä. eyerim antaa kaikille tuotteille oman kahden vuoden takuun.

Kaikki toimittajat määrittävät takuun eri tavoin. Joillakin tuotemerkeillä on vain 6 kuukauden takuu, kun taas joillakin takuu voi olla jopa 24 kuukautta. Erilaisia ehtoja, määritelmiä ja maantieteellisiä rajoituksia on monia. eyerim haluaa, että asiakkaan ei tarvitse huolehtia niistä. Siksi meillä on oma kahden vuoden takuu. Sinun tulee ainoastaan pitää tallessa eyerimilta saamasi lasku (sähköpostitse tai paperisena toimitettu), joka lähetetään tilauksesi jälkeen. Se on sinun takuutodistuksesi.

Takuu kattaa kaikki valmistusvirheet* ilman poikkeuksia. Takuu ei kata normaalista, jokapäiväisestä käytöstä aiheutuvia kulumisia ja vahinkoja (esim. naarmut) eikä tuotteen väärästä tai virheellisestä käytöstä aiheutuneita vahinkoja.

* Valmistusvirheet ovat virheitä, jotka johtuvat valmistusprosessista ja siitä, että tuotetta koskevia valmistajan standardeja ei ole noudatettu (vialliset sangat, värivirheet ym.). Valmistusvirheet eivät sisällä suunnitteluvirheitä, jotka ovat tuotteen suunnitteluun, ei valmistusprosessiin, liittyviä virheitä.

Olemme verkkokauppayritys ja kaikkien www.eyerim.com -sivustolla myynnissä olevien tuotemerkkien virallinen jälleenmyyjä. Myymme suoraan yksityishenkilöille emmekä toimi tukkukauppana.

Kaikki aurinkolasit, määräyksen mukaiset silmälasit ja urheilulasit, joiden alkuperäispakkaus sisältää lisätarvikkeita, toimitetaan asiakkaalle ilmoitettuine lisätarvikkeineen.

eyerim ei kuitenkaan myy mitään varaosia, kuten sankoja, linssejä tai nenätyynyjä erillisinä tuotteina.

Jos kassalla valitsemasi maksutapa sisältää jonkin etukäteismaksutavan (luotto-/maksukortti), takuu alkaa heti, kun tilaus on tehty.

Kyllä. 30 päivän palautusoikeuden ansiosta voit ostaa tuotteita huoletta.

Jos tilaamasi tuote ei vastaa odotuksiasi tai se ei sovi sinulle, voit lähettää sen takaisin meille 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Katso palautusohjeemme napsauttamalla tästä.

Palautus eyerimille on helppoa ja turvallista. Jos haluat palauttaa tuotteen, pakkaa se huolellisesti samaan pakkaukseen, jossa tuote toimitettiin, ja lähetä palautus osoitteeseemme:

eyerim s.r.o.
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovakia

Katso tarkat ohjeet palautusoppaastamme napsauttamalla tästä.

Haluatko tehdä palautuksen? Se on helppoa!
• Voit palauttaa minkä tahansa tuotteen ja saada siitä hyvityksen 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
• Jos haluat eri kokoisen tai värisen tuotteen, palauta tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus.
• Palautuksesta ei tarvitse tehdä erikseen ilmoitusta. Sinun tulee vain täyttää pakkauksessa oleva palautuslomake ja laittaa se mukaan palautettavaan pakettiin.
• Hyvitämme maksamasi hinnan samalla tavoin kuin maksoit sen.
• Emme voi hyvittää räätälöityjen, määräyksen mukaan tehtyjen linssien hintaa eikä siten tällaisten linssien palautus ole mahdollista. Jos haluat palauttaa silmälasit, joissa on määräyksen mukaiset linssit, voimme hyvittää vain kehysten hinnan. Tämä ei kuitenkaan koske linssejä, joissa on valmistusvirhe. Ne voidaan palauttaa ja hyvittää.
• Tuotteet ovat vastuullasi siihen saakka kunnes ne saapuvat varastollemme. Varmista siis, että tuotteet on pakattu huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu matkalla!
• Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Myös muut tarvikkeet kuten kotelo ja muut varusteet tulee palauttaa. Aitoustodistukset on palautettava ja valmistajan sinetit on oltava paikoillaan.
• On mahdollista, että tuote palautetaan vaurioituneena tai vasta 30 päivän palautusoikeuden jälkeen. Emme tällöin vastaanota palautusta .
• Emme ole vastuussa mistään tuotteista, jotka palautetaan meille erehdyksessä. Jos haluat, että ne lähetetään sinulle takaisin, joudumme perimään lähetyskulut.
• Palautettavien tuotteiden lähetyskulut ovat asiakkaan vastuulla.
• Käyttämäsi pakkaus- ja lähetystavan on oltava turvallinen. Emme ole vastuussa tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet tai kadonneet kuljetuksen aikana. Pidä palautustosite tallessa.

Tutustu palautusoppaaseemme napsauttamalla tästä.

Yksinkertaista! Seuraa lomakkeella olevia ohjeita ja varmista, että olet antanut kaikki tiedot oikein. Tiedot tarvitaan palautuksen käsittelemistä varten. Kun tiedot on täytetty, laita lomake palautuspakettiin ja lähetä paketti palautusosoitteeseemme.

Katso tästä esimerkki:
return sheet

Emme pysty tarjoamaan vaihtotuotetta palautetun tuotteen tilalle. Kaikki palautetut tuotteet peruutetaan ja hyvitetään automaattisesti.

Jos haluat tilata jonkin muun koon, värin tai kokonaan eri mallin, tee uusi tilaus sivustollamme.

Palautuksesta aiheutuvat kulut jäävät asiakkaalle. Kuitenkin joissakin tapauksissa palautuksesta aiheutuvat kulut voidaan hyvittää. Näin on esimerkiksi silloin, kun olet saanut väärän tai virheellisen tuotteen.

Emme valitettavasti voi myöskään hyvittää asiakkaan omien vaatimusten mukaan räätälöityjen tuotteiden hintaa. Jos asiakas on tilannut silmälasit sen mukaan, mitä optikko tai silmälääkäri on hänelle määrännyt, voimme hyvittää vain kehysten hinnan.

Emme valitettavasti voi hyvittää hintaa silmälaseista, jotka on tehty asiakkaan oman silmälasimääräyksen mukaan. Voimme hyvittää vain kehysten hinnan

Jos haluat pitää linssit, lähetämme palautuksesi optiseen laboratorioomme, jossa linssit irrotetaan kehyksistä ja lähetetään takaisin sinulle. Emme kuitenkaan suosittele, että käytät niitä joissakin muissa kehyksissä, koska ne on tehty tietynmallisia kehyksiä varten. Vaikutus näköön voi olla vahingollinen, jos linssejä käytetään erimallisissa ja -kokoisissa kehyksissä.

HUOMAUTUS: Emme voi hyvittää määräyksen mukaisten linssien hintaa, jos olet jo ehtinyt tehdä tilauksen myöskään silloin, vaikka tilausta ei olisi vielä ehdittykään lähettää sinulle.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja tarkastaneet sen, lähetämme sinulle sähköpostin. Käsittely voi kestää 10 työpäivää siitä lähtien, kun olet lähettänyt palautuksen meille.

Jos mahdollista, pyydä palautustosite itsellesi ja säilytä se niin kauan kun palautuksesi on käsitelty. Palautustosite auttaa seuraamaan paketin matkaa, kunnes se saapuu varastollemme.

Unohditko laittaa palautuslomakkeen pakettiin mukaan? Ei huolta. Palautustiimimme todennäköisesti tunnistaa tilauksesi nimelläsi, joten pystymme yhdistämään tilaajan ja paketin.

Kun palautuksesi on käsitelty ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jotta tiedät, että kaikki on kunnossa. Maksamasi summa palautetaan muutaman päivän kuluessa.

Maksamme palautetusta tilauksesta hyvityksen 14 kalenteripäivän kuluessa siitä, kun palautat tilauksesi. Edellytämme kuitenkin, että vastaanotamme palautuksesi tai todenteen lähetetystä palautuksesta.

Kun hyvitys maksetaan, palautettu summa näkyy pankkitililläsi 2-5 työpäivän kuluessa. Tässä voi kuitenkin olla vaihtelua luottokortin, tilityypin ja pankin käytäntöjen mukaan.


Pahoittelemme suuresti virhettä. Pyrimme estämään kaikki tällaiset tapaukset ja haluamme selvittää heti kaikki vahingoittuneisiin tai virheellisiin tuotteisiin liittyvät asiat.

Jos saat virheellisen tai vahingoittuneen tuotteen, ota yhteys asiakaspalveluumme ja ilmoita seuraavat tiedot:
• tilausnumero
• tuotteen nimi
• kuvaus virheestä tai viasta sekä kuva tuotteesta ja sen virheestä tai viasta

Kun saamme vahingoittuneen tai virheellisen tuotteen takaisin, hyvitämme lähetyskulusi ja lähetämme mahdollisimman pian tilalle uuden vastaavan tuotteen tai palautamme maksamasi summan.

Emme pysty tällä hetkellä käsittelemään henkilökohtaisia palautuksia. Katso ohjeet palautusoppaastamme ja lähetä palautuksesi meille postin tai kuriiripalvelun kautta.

Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, kun palautustiimimme vastaanottaa ja tarkastaa palautuksesi.

Jos haluat tiedustella, kuuluuko vika takuun piiriin, lähetä viasta kuvia ja kuvaus osoitteeseen [email protected]. Lähetämme sitten lisäohjeita.

Kun palautuksesi saapuu meille, lähetämme sen valmistajalle tarkistettavaksi. Prosessi voi kestää 30 päivää.

Jos takuu kattaa vian*, lähetämme tilalle virheettömän tuotteen ilman kuluja. Jos et halua uutta tuotetta, tai jos tuotetta ei ole enää saatavilla, palautamme maksamasi summan kokonaan. Jos varastossamme ei ole tuolla hetkellä tarvittavaa tuotetta, lähettäminen voi viivästyä.

*Takuu kattaa kaikki valmistusvirheet poikkeuksetta. Takuu ei kata normaalista, jokapäiväisestä käytöstä aiheutuvia linssien ja kehysten kulumisia ja vahinkoja (esim. naarmut) eikä tuotteen väärästä tai virheellisestä käytöstä aiheutuneita vahinkoja.

Etkö löydä palautustositettasi? Älä huoli, voit tulostaa uuden tästä.

Toimi ohjeiden mukaan ja syötä kaikki tiedot oikein. Tiedot tarvitaan palautuksen käsittelyä varten. Kun kaikki on valmista, laita tosite mukaan palautuspakettiin.

Varastomme sisältää kaikki suosituimmat tuotteemme, joten voimme lähettää suosikkituotteen heti tilaajalle. Nämä tuotteet on tunnistettavissa helposti sivustolla: niiden kohdalla lukee "Varastossa" ja lähetämme ne 24 tunnin kuluessa.

Loput tuotteet ovat myös saatavilla, mutta ne eivät ole varastossamme. Lähetämme ne yleensä 11 työpäivän kuluessa. Kaikkien tuotteiden arvioitu toimitusaika ilmoitetaan sen tuotesivulla.

Kyllä! Toimimme yhteistyössä luotettavien kansainvälisten jakeluyritysten kanssa ja tilauksesi lähetetään aina seurantapalvelun kautta.

Kun tilauksesi lähetetään sinulle varastoltamme, lähetämme sinulle vahvistussähköpostiviestin, joka sisältää seurantakoodin. Seurantakoodin avulla voit seurata tilauksesi etenemistä. Tiedot saat napsauttamalla sähköpostiviestissä olevaa seurantalinkkiä.

Jos kirjaudut tilillesi ja tilauksesi tila on 'käsittelyssä', se tarkoittaa, että valmistelemme tilausta lähettämistä varten.

Jos tilaat tuotteen, jota ei ole varastossamme tuolloin, tila voi näkyä tiedoissa tavallista pidempään. Arvioitu toimitusaika on ilmoitettu tilauksen vahvistussähköpostissa strong>työpäivinä (pois lukien viikonloput ja pyhäpäivät)

Kun tilauksesi lähtee varastoltamme, lähetämme sinulle sähköpostitse toimitusvahvistuksen sekä seurantakoodin, jolla voit seurata lähetyksen etenemistä. Saat tiedot napsauttamalla sähköpostiviestissä olevaa seurantalinkkiä.

Seurantatiedot aktivoituvat yleensä 1-4 päivän kuluessa.

Jos seurantatiedot eivät päivity tämän ajan kuluessa tai jos tilauksesi ei etene, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asiaa.

Kyllä. eyerim tarjoaa kaikille tuotteille maksuttoman toimituksen suoraan kotiovellesi.

Huomaathan kuitenkin, että asiakas maksaa tuotteen palautuksesta aiheutuvat lähetyskulut.

Emme voi tällä hetkellä käsitellä mitään kansainvälisiä tilauksia ja voimme toimittaa tilaukset vain EU-maihin.

Voimme vaihtaa toimitusosoitteen vain, jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty. Jos haluat päivittää toimitusosoitteen tai yhteystietosi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita uusi toimitusosoite.

Jos tilauksesi on jo lähetetty, emme voi enää muuttaa osoitetta. Suosittelemme, että otat tällöin yhteyttä pakettisi toimittavaan kuljetusyritykseen ja pyydät toimittamaan tilauksen haluamaasi osoitteeseen.

Useimmat kuljetusyritykset toimittavat tilaukset työpäivän aikana ja tarvitsevat vastaanottokuittauksen. Suosittelemme, että ilmoitat osoitteen, jossa vastaanottaja voi kuitata tilauksen vastaanotetuksi.

On mahdotonta antaa tilauksen toimitukselle tarkkaa kellonaikaa ja päivämäärää. Saat arvioidun toimitusajan kassalla sekä tilauksen vahvistussähköpostissa.

Jos kuitenkin haluat siirtää tilauksesi toimittamista myöhäisempään ajankohtaan eikä tilaustasi ole vielä lähetetty, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita päivämäärä, jolloin haluat, että tilauksesi lähetetään sinulle.

Kun tilauksesi lähetetään varastolta, sinulle lähetetään vahvistussähköposti sekä seurantakoodi, jonka avulla voit seurata tilauksesi toimitusta. Napsauta sähköpostiviestissä olevaan seurantalinkkiä, niin saat ajantasaiset tiedot siitä, missä pakettisi on tulossa.

Voimme toimittaa paketin sekä koti- että työosoitteeseesi. Monet kuljetusyritykset toimittavat tilauksia normaalina työaikana ja saattavat edellyttää vastaanottajan kuittauksen. Suosittelemme siis, että tilauksella on vastaanottaja, joka voi allekirjoittaa toimituksen.

Useimmat kuriiripalvelut soittavat sinulle tai lähettävät tekstiviestin etukäteen arvioidusta toimitusajasta. Jos et ole paikalla, kun lähetys toimitetaan, voit yleensä pyytää uuden toimituspäivämäärän ja -kellonajan tai noutaa pakettisi lähimmästä pakettipisteestä.

Jos et pysty vastaanottamaan tai noutamaan pakettiasi sovittuna aikana, se lähetetään automaattisesti takaisin varastollemme. Mutta älä huolestu. Kun pakettisi saapuu varastollemme, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse. Jos edelleen haluat pakettisi, lähetämme sen sinulle uudelleen.

Huomaathan kuitenkin, että lähetämme pakettisi takaisin vain kerran, ja jos pakettia ei noudeta tai vastaanoteta toisenkaan lähetyksen jälkeen, tilaus peruutetaan automaattisesti.

Jos päätät tilata uutiskirjeemme, saat tiedoksesi kaikki uutiset ja uusimmat tarjouksemme.

Helpoin tapa kirjautua on mennä kohtaan "Kotisivu", jossa lisäät sähköpostiosoitteesi ja tilaus onkin sitten tehty. Jos kirjaudut tästä, saat myös tervetuliaisalennuksen.

Jos avaat kirjautumissivun ja saat viestin, jossa ilmoitetaan, että antamasi sähköpostiosoite tai salasana on väärin, toimi seuraavasti:

• Varmista, että tilisi luonti on onnistunut kun rekisteröidyit ensimmäistä kertaa -sähköpostiisi on lähetetty Tervetuloa eyerimiin -viesti. Jos et ole saanut tätä viestiä, olet saattanut kirjoittaa sähköpostiosoitteesi väärin rekisteröityessäsi ja tilin luominen ei ole onnistunut.
• Huomaa, että et luo tiliä silloin kun tilaat uutiskirjeen. Tili luodaan erillisellä rekisteröinnillä
• Tarkista, että käytät kirjautumisessa samaa sähköpostiosoitetta ja salasanaa, jotka annoit rekisteröityessäsi.
• Jos etu muista salasanaasi, napsauta sivulla olevaa Unohtuiko salasana? -linkkiä. Kirjoita sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle viestin, joka sisältää linkin salasanan vaihtamiseksi.
• Jos et edelleenkään pysty kirjautumaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita kaikki tiedot sekä anna kuvakaappauksia virheilmoituksista. Ilmoita myös, mitä olet jo tehnyt itse ongelman ratkaisemiseksi.

Ei.

Saat meiltä aina sähköpostitse tilauspäivityksen. Jos kuitenkin rekisteröidyt, seuraavat tilaukset on helppo ja nopea tehdä. Voit vaihtaa ja muokata osoitteita koska tahansa, tarkistaa aiemmat tilaukset, päivittää tilitietoja ja säästää aikaa kun olet seuraavan kerran tekemässä tilausta.

Huomaa, että tilisi tietoihin tehdyt muutokset eivät näy nykyisessä tilauksessasi. Jos esimerkiksi päivität toimitusosoitteen, se koskee vasta seuraavaa tilaustasi.

Jos et enää halua saada uutiskirjeitämme, voit lopettaa tilauksen napsauttamalla uutiskirjeessämme olevaa Unsubscribe (Lopeta tilaus) -linkkiä.

Jos muutat mieltäsi ja haluatkin tilata uudelleen, voit alkaa tilaajaksi samalla tavoin kuin ensimmäisellä kerralla. Et kuitenkaan enää saa toista tervetuliaistarjouskoodia.

Jos olet unohtanut salasanasi, pääset takaisin käyttämään tiliäsi helposti.

Siirry kirjautumissivullemme napsauttamalla tästä. Tai valitse linkki näytön oikeanpuoleisesta nurkasta. Napsauta Unohditko salasanasi? -linkkiä ja kirjoita sähköpostiosoitteesi. Sinulle lähetetään sähköpostiviesti, josta voit määrittää uuden salasanan.

Pahoittelemme, että maksamisessa esiintyi ongelmia.

Varmista aina, että kaikki maksuvaiheessa tarvittavat tiedot ovat oikein, esimerkiksi kortin numero, nimi, sähköpostiosoite ym. Jos tietyn maksutavan valinta aiheuttaa edelleen ongelmia, voit kokeilla jotakin toista luettelossa mainittua maksutapaa, jos mahdollista.

Jos maksu ei edelleenkään onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita kaikki mahdolliset tiedot ongelmaan liittyen. Lisää mukaan kuvakaappaukset virheilmoituksista ja ilmoita, mitä olet jo tehnyt ongelman ratkaisemiseksi.

Jos et löydä tilausvahvistusta saapuneista viesteistäsi, toimi seuraavien ohjeiden mukaan:

• valitse "Roskaposti" or "Mainokset" postilaatikostasi
• tarkista, että tilaus on jätetty oikein (maksu on onnistunut)

Jos tilausvahvistusta ei edelleenkään löydy, olet saattanut kirjoittaa sähköpostiosoitteesi väärin tai maksun käsittelyssä on tapahtunut virhe. Ota yhteys asiakaspalveluumme ja ilmoita kaikki tarvittavat tiedot. Alamme sitten selvittää tilannetta.

eyerim collection -valikoiman määrättyjen lasien arvioitu toimitusaika on 10-15 työpäivää.

Määrätyt linssit viedään nopeasti tuotantoon lähes heti kun tilaus on tehty eyerimin verkkosivuilla. Kun määrätyt linssit ovat valmiit ja sovitettu valitsemiisi kehyksiin, tilaus lähetetään sinulle.

Kaikki sivustoltamme tilatut eyerim Collection -valikoiman määräyksen mukaiset lasit toimitetaan sinulle alkuperäispakkauksessa sisältäen alkuperäiset lisävarusteet. Kaikissa näissä tilauksissa toimitetaan kestävä suojakotelo mustana, musta puhdistusliina sekä tilaamasi silmälasit.

Kyllä. 30 päivän palautusoikeuden ansiosta ostaminen eyerimistä on turvallista.

Jos tilaamasi tuote ei vastaa odotuksiasi tai ei sovi sinulle, voit lähettää sen takaisin meille 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen.

Katso lisätietoja palautusoppaastamme napsauttamalla tästä.

Jos päätät palauttaa eyerim collection -valikoiman määräysten mukaan tehdyt silmälasit, annamme täyden hyvityksen koko laseista. Vaikka määräyslasit olisivat räätälöidyt tai niissä olisi lisäominaisuuksia (esim. sinisen valon suoja, fotokromaattiset linssit ym.). Hyvitämme koko maksamasi summan. Helppoa ja turvallista!

HUOMAUTUS: Täysi hyvitys koskee vain eyerim-valikoiman laseja. Jos valitset sinulle määrätyille linsseille jonkin muun tuotemerkin kehykset, hyvitämme vain kehysten hinnan, koska räätälöidyt määräyslinssit eivät ole palautuskäytäntöjemme mukaan hyvitettävissä.

Voit maksaa eyerim collection -valikoimasta valitsemasi, sinulle määrätyt silmälasit seuraavilla tavoilla:
• Luotto-/maksukortti
Verkkomaksu on nopeaa ja turvallista. Antamasi tiedot pysyvät salassa. Kaikki tapahtumat käsitellään salatun maksupalvelun kautta ja käytämme uusimpia tietoturva- ja petostenestojärjestelmiä.

Lähetämme kaikkien eyerimin tilausten mukana laskun ja eyerim collection -valikoiman tilaukset eivät ole poikkeus. Löydät laskun vahvistussähköpostissa, joka lähetetään sinulle, kun tilauksesi on lähetetty.

Kaikki linssit valmistetaan käyttämälläHard Multi Xtra -teknologiaa, joka antaa linsseille uusia ominaisuuksia. Linssien ominaisuuksia:

• naarmunkestävät
• hylkivät tahroja
• hylkivät pölyä
• heijastamattomat
• sisältävät UV-suojan

Kaikki nämä sisältyvät eyerim collection -valikoimasta valittujen, määräyksen mukaisten linssien hintaan.

Jos haluat lisäksi muita ominaisuuksia, valittavanasi ovat seuraavat: sinisen valon suoja, fotokromaattiset (itsesävyttyvät) linssit, määräyksen mukaiset lasit, joissa aurinkolasien sävy tai linssit, jossa aurinkolasien sävy ja polarisaatioteknologia. Muistathan, että nämä lisäominaisuudet eivät sisälly eyerim collection -valikoiman silmälasien hintaan.



Ei. Kaikki eyerim collection -valikoiman tuotteet valmistetaan vain yhdessä koossa. Tämä koko sopii yleensä erittäin hyvin useimmille.

Muiden silmälasimyyjien ja valmistajien, jakelijoiden ja muiden jälleenmyyjien välinen prosessi on usein melko pitkä ja siksi toimitusajatkin ovat pitkät. Nämä prosessit myös maksavat enemmän, koska ne sisältävät toimitusmaksuja, vuokria ja myynti- ja lähetyskuluja.

Olemme lyhentäneet toimitusketjua, joten siksi voimme toimittaa tuotteita edullisemmin.

eyerim collection -valikoiman määräyksen mukaiset lasit valmistetaan 4 eri materiaalista: asetaatista, metallista, muovista ja titaanistaAsetaatti valmistetaan kestävän kehityksen mukaisista aineista. Se on kevyttä mutta kestävää, kestävämpää kuin tavallinen muovi.
Metalli on kovaa, kestävää ja muotoiltavaa sekä korroosiota hylkivää materiaalia.
Muovi on edullista ja kevyttä materiaalia, jota voidaan värjätä eri sävyihin.
Titaani on erittäin kestävä materiaali. Titaanista valmistetut kehykset ovat joustavat ja palautuvat taipumisen jälkeen alkuperäiseen muotoonsa.

Vaihe 1 Pakkaa tuote huolellisesti mielellään samaan pakkaukseen, jossa se lähetettiin sinulle.
Huomaa, että kaikki palautettavat tuotteet tulee lähettää alkuperäisessä kunnossa ja että mukana ovat kaikki alkuperäiset lisävarusteet, esim. puhdistusliina, kova säilytyskotelo, aitoustodistus ym.
Vaihe 2 Täytä palautuslomake ja laita se pakettiin mukaan.
On erittäin tärkeää liittää mukaan myös lomake, jotta voimme käsitellä palautuksesi heti, kun se saapuu varastollemme.
Tarvitsetko uuden palautuslomakkeen? Lataa se täältä
Vaihe 3 Kun paketti on valmis, vie se lähimpään postiin ja lähetä se takaisin meille osoitteella:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovakia

Suosittelemme, että lähetät paketin postin kautta ja käytät seurantapalvelua. Kun saat seurantakoodin, lähetä se osoitteeseen [email protected]
HUOM: Kaikki kuriiripalveluiden kautta lähetetyt paketit, joissa ei ole seurantatietoja, palautetaan lähettäjälle.


*Pakkauksen ja lähetystavan tulee olla turvallisia. Emme ota vastuuta tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet tai kadonneet matkan varrella.
Vaihe 4 Odota hetki.
Palauttamasi paketin matka voi kestää kymmenenkin päivää lähetyspäivästä alkaen siihen saakka kun se käsitellään varastollamme.
Vaihe 5 Kun olemme saaneet palauttamasi tuotteen ja tarkastaneet sen varastollamme, lähetämme sinulle sähköpostiviestin tiedoksi.
Sen jälkeen alamme käsitellä maksun palautusta.
Huomaa, että hyvitys näkyy pankkitililläsi 2-5 työpäivän kuluessa sen mukaan mitä maksutapaa on käytetty, millainen tilin tyyppi on ja mitkä ovat pankin käytännöt.

Kyllä. 30 päivän palautusoikeuden ansiosta voit ostaa tuotteita huoletta.

Jos tilaamasi tuote ei vastaa odotuksiasi tai se ei sovi sinulle, voit lähettää sen takaisin meille 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Katso palautusohjeemme napsauttamalla tästä.

Palautus eyerimille on helppoa ja turvallista. Jos haluat palauttaa tuotteen, pakkaa se huolellisesti samaan pakkaukseen, jossa tuote toimitettiin, ja lähetä palautus osoitteeseemme:

eyerim s.r.o.
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovakia

Katso tarkat ohjeet palautusoppaastamme napsauttamalla tästä.

Haluatko tehdä palautuksen? Se on helppoa!
• Voit palauttaa minkä tahansa tuotteen ja saada siitä hyvityksen 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
• Jos haluat eri kokoisen tai värisen tuotteen, palauta tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus.
• Palautuksesta ei tarvitse tehdä erikseen ilmoitusta. Sinun tulee vain täyttää pakkauksessa oleva palautuslomake ja laittaa se mukaan palautettavaan pakettiin.
• Hyvitämme maksamasi hinnan samalla tavoin kuin maksoit sen.
• Emme voi hyvittää räätälöityjen, määräyksen mukaan tehtyjen linssien hintaa eikä siten tällaisten linssien palautus ole mahdollista. Jos haluat palauttaa silmälasit, joissa on määräyksen mukaiset linssit, voimme hyvittää vain kehysten hinnan. Tämä ei kuitenkaan koske linssejä, joissa on valmistusvirhe. Ne voidaan palauttaa ja hyvittää.
• Tuotteet ovat vastuullasi siihen saakka kunnes ne saapuvat varastollemme. Varmista siis, että tuotteet on pakattu huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu matkalla!
• Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Myös muut tarvikkeet kuten kotelo ja muut varusteet tulee palauttaa. Aitoustodistukset on palautettava ja valmistajan sinetit on oltava paikoillaan.
• On mahdollista, että tuote palautetaan vaurioituneena tai vasta 30 päivän palautusoikeuden jälkeen. Emme tällöin vastaanota palautusta .
• Emme ole vastuussa mistään tuotteista, jotka palautetaan meille erehdyksessä. Jos haluat, että ne lähetetään sinulle takaisin, joudumme perimään lähetyskulut.
• Palautettavien tuotteiden lähetyskulut ovat asiakkaan vastuulla.
• Käyttämäsi pakkaus- ja lähetystavan on oltava turvallinen. Emme ole vastuussa tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet tai kadonneet kuljetuksen aikana. Pidä palautustosite tallessa.

Tutustu palautusoppaaseemme napsauttamalla tästä.

Yksinkertaista! Seuraa lomakkeella olevia ohjeita ja varmista, että olet antanut kaikki tiedot oikein. Tiedot tarvitaan palautuksen käsittelemistä varten. Kun tiedot on täytetty, laita lomake palautuspakettiin ja lähetä paketti palautusosoitteeseemme.

Katso tästä esimerkki:
return sheet

Emme pysty tarjoamaan vaihtotuotetta palautetun tuotteen tilalle. Kaikki palautetut tuotteet peruutetaan ja hyvitetään automaattisesti.

Jos haluat tilata jonkin muun koon, värin tai kokonaan eri mallin, tee uusi tilaus sivustollamme.

Palautuksesta aiheutuvat kulut jäävät asiakkaalle. Kuitenkin joissakin tapauksissa palautuksesta aiheutuvat kulut voidaan hyvittää. Näin on esimerkiksi silloin, kun olet saanut väärän tai virheellisen tuotteen.

Emme valitettavasti voi myöskään hyvittää asiakkaan omien vaatimusten mukaan räätälöityjen tuotteiden hintaa. Jos asiakas on tilannut silmälasit sen mukaan, mitä optikko tai silmälääkäri on hänelle määrännyt, voimme hyvittää vain kehysten hinnan.

Emme valitettavasti voi hyvittää hintaa silmälaseista, jotka on tehty asiakkaan oman silmälasimääräyksen mukaan. Voimme hyvittää vain kehysten hinnan

Jos haluat pitää linssit, lähetämme palautuksesi optiseen laboratorioomme, jossa linssit irrotetaan kehyksistä ja lähetetään takaisin sinulle. Emme kuitenkaan suosittele, että käytät niitä joissakin muissa kehyksissä, koska ne on tehty tietynmallisia kehyksiä varten. Vaikutus näköön voi olla vahingollinen, jos linssejä käytetään erimallisissa ja -kokoisissa kehyksissä.

HUOMAUTUS: Emme voi hyvittää määräyksen mukaisten linssien hintaa, jos olet jo ehtinyt tehdä tilauksen myöskään silloin, vaikka tilausta ei olisi vielä ehdittykään lähettää sinulle.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja tarkastaneet sen, lähetämme sinulle sähköpostin. Käsittely voi kestää 10 työpäivää siitä lähtien, kun olet lähettänyt palautuksen meille.

Jos mahdollista, pyydä palautustosite itsellesi ja säilytä se niin kauan kun palautuksesi on käsitelty. Palautustosite auttaa seuraamaan paketin matkaa, kunnes se saapuu varastollemme.

Unohditko laittaa palautuslomakkeen pakettiin mukaan? Ei huolta. Palautustiimimme todennäköisesti tunnistaa tilauksesi nimelläsi, joten pystymme yhdistämään tilaajan ja paketin.

Kun palautuksesi on käsitelty ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jotta tiedät, että kaikki on kunnossa. Maksamasi summa palautetaan muutaman päivän kuluessa.

Maksamme palautetusta tilauksesta hyvityksen 14 kalenteripäivän kuluessa siitä, kun palautat tilauksesi. Edellytämme kuitenkin, että vastaanotamme palautuksesi tai todenteen lähetetystä palautuksesta.

Kun hyvitys maksetaan, palautettu summa näkyy pankkitililläsi 2-5 työpäivän kuluessa. Tässä voi kuitenkin olla vaihtelua luottokortin, tilityypin ja pankin käytäntöjen mukaan.


Pahoittelemme suuresti virhettä. Pyrimme estämään kaikki tällaiset tapaukset ja haluamme selvittää heti kaikki vahingoittuneisiin tai virheellisiin tuotteisiin liittyvät asiat.

Jos saat virheellisen tai vahingoittuneen tuotteen, ota yhteys asiakaspalveluumme ja ilmoita seuraavat tiedot:
• tilausnumero
• tuotteen nimi
• kuvaus virheestä tai viasta sekä kuva tuotteesta ja sen virheestä tai viasta

Kun saamme vahingoittuneen tai virheellisen tuotteen takaisin, hyvitämme lähetyskulusi ja lähetämme mahdollisimman pian tilalle uuden vastaavan tuotteen tai palautamme maksamasi summan.

Emme pysty tällä hetkellä käsittelemään henkilökohtaisia palautuksia. Katso ohjeet palautusoppaastamme ja lähetä palautuksesi meille postin tai kuriiripalvelun kautta.

Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, kun palautustiimimme vastaanottaa ja tarkastaa palautuksesi.

Jos haluat tiedustella, kuuluuko vika takuun piiriin, lähetä viasta kuvia ja kuvaus osoitteeseen [email protected]. Lähetämme sitten lisäohjeita.

Kun palautuksesi saapuu meille, lähetämme sen valmistajalle tarkistettavaksi. Prosessi voi kestää 30 päivää.

Jos takuu kattaa vian*, lähetämme tilalle virheettömän tuotteen ilman kuluja. Jos et halua uutta tuotetta, tai jos tuotetta ei ole enää saatavilla, palautamme maksamasi summan kokonaan. Jos varastossamme ei ole tuolla hetkellä tarvittavaa tuotetta, lähettäminen voi viivästyä.

*Takuu kattaa kaikki valmistusvirheet poikkeuksetta. Takuu ei kata normaalista, jokapäiväisestä käytöstä aiheutuvia linssien ja kehysten kulumisia ja vahinkoja (esim. naarmut) eikä tuotteen väärästä tai virheellisestä käytöstä aiheutuneita vahinkoja.

Etkö löydä palautustositettasi? Älä huoli, voit tulostaa uuden tästä.

Toimi ohjeiden mukaan ja syötä kaikki tiedot oikein. Tiedot tarvitaan palautuksen käsittelyä varten. Kun kaikki on valmista, laita tosite mukaan palautuspakettiin.

faq-answer-15-category-1-sub-4

ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelijamme ovat käytettävissäsi joka päivä.
Vastaamme viesteihin aina 24 tunnin kuluessa.

Eyerim Logo Eyerim

palautusosoite (Pääkonttori)

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 03 Bratislava
Slovakia

Rekisteröity toimisto

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22, Spišská Nová Ves, 052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: FI29915685

Rekisteröity yritys Kaupparekisterissä, jota ylläpitää Košicen käräjäoikeus, osa Sro,
liite 36601 / V.

Kyllä. eyerim tarjoaa kaikille tuotteille maksuttoman toimituksen suoraan kotiovellesi.

Huomaathan kuitenkin, että asiakas maksaa tuotteen palautuksesta aiheutuvat lähetyskulut.

Emme voi tällä hetkellä käsitellä mitään kansainvälisiä tilauksia ja voimme toimittaa tilaukset vain EU-maihin.

Hyödynnä tervetuliaistarjous

Mahtavia tarjouksia ja uusia tuotteita! Käytä ne hyödyksesi ja tilaa eyerim-uutiskirje!

Ostokset osoitteessa eyerim.fi
Maksuton lähetys
Worry free returns
Authorized reseller
Virtuaalinen kokeilu