Voit seurata tilauksesi tilaa suoraan tilauseurannassamme tilausnumerollasi ja sähköpostiosoitteellasi.
Vahvistamme tilauksesi lähettämisen automaattisella sähköpostilla, joka sisältää myös pakettisi seurantanumeron. Voit seurata pakettisi tilaa suoraan toimitusyrityksen verkkosivustolla sen jälkeen.
Apu ja tiedot
Tilaukseni
Miten voin tarkistaa tilaukseni tilan?
Voinko tehdä muutoksia jo käsiteltyyn tilaukseen?
Emme voi tehdä mitään muutoksia valitsemasi tuotteen mallityyppiin, väriin tai kokoon jo käsitellyssä tilauksessa. Emme myöskään voi muuttaa valitsemiasi linssityyppejä tai toimitustapaa tilausprosessin aikana. Tässä tapauksessa, jos tilausta ei ole vielä rekisteröity kuriiriyhtiöön, voimme peruuttaa ja hyvittää nykyisen tilauksesi. Sen jälkeen voit tehdä uuden tilauksen suoraan verkkosivustomme kautta, valitsemalla haluamasi tuotteen.
Jos haluat muuttaa dioptereidesi parametreja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Jos linssien valmistusprosessi ei ole vielä alkanut, voimme tehdä pyytämäsi diopterien muutokset.
Mitkä ovat käytettävissä olevat maksutavat?
Tällä hetkellä meillä on käytettävissä seuraavat maksutavat:
- Credit card / Debis card
- Google Pay
- Apple Pay
Kaikki maksut käsitellään maksuporttien kautta, jotka käyttävät viimeisimpiä turvatekniikoita, estäen kaikki petosmahdollisuudet.
En ole saanut tilausvahvistusta. Onko kaikki kunnossa?
Jos et löydä tilausvahvistusta sähköpostilaatikostasi, toimi seuraavasti:
• Tarkista Tarjoukset, Roskaposti tai muut kansiot, joita käytät sähköpostilaatikossasi.
• Varmista, että tilauksesi on lähetetty onnistuneesti ja maksu on käsitelty.
Jos et edelleenkään löydä tilausvahvistussähköpostia, saattaa olla, että olet tehnyt virheen sähköpostiosoitteesi kirjoittamisessa tai maksusi on epäonnistunut jostain syystä. Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, kuvaile ongelmaasi yksityiskohtaisemmin, ja ratkaisemme sen mahdollisimman pian.
Suosittelemme myös tilin luomista, josta näet yksityiskohtaisen historian ja tilojen tilanteen nykyisistä ja aikaisemmista tilauksistasi.
Saanhan laskun tilaukseni mukana?
Annammeko laskun automaattisesti jokaisesta tilauksesta.
Ennakkomaksettujen tilausten kohdalla saat sen toimitusvahvistussähköpostin liitetiedostona.
Jos olet valinnut postiennakkomaksun, lasku annetaan, kun tilauksesi on toimitettu ja maksu on käsitelty. Sen jälkeen, 24 tunnin kuluttua tilauksen toimittamisesta, lasku lähetetään sinulle automaattisessa sähköpostissa.
Annamme kaikki laskut vain sähköisessä muodossa, ne eivät sisälly pakettiin paperimuodossa.
Voinko saada yrityslaskun tilaukseni mukana?
Valitettavasti emme anna laskuja yritystiedoilla.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Voimme peruuttaa tilauksesi vain, jos sitä ei ole vielä rekisteröity kuriiriyhtiössä. Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pidä tilausnumerosi valmiina. Käsittelemme pyyntösi mahdollisimman pian, ja vahvistamme peruutuksen sinulle sähköpostitse.
Jos tilauksesi on jo maksettu, käsittelemme hyvityksen myös. Hyvitysprosessi voi kestää jopa 3 arkipäivää. Prosessin kesto riippuu myös valitsemastasi maksutavasta sekä pankistasi.
Jos haluat peruuttaa tilauksen, joka sisältää yksilöllisten tarpeidesi mukaan valmistettuja dioptisia linssejä, voimme käsitellä peruutuspyynnön täyden hyvityksen kanssa vain, jos linssien valmistusprosessi ei ole vielä alkanut. Kun linssien valmistusprosessi on alkanut, tilauksen peruutus on myös mahdollista, mutta tässä tapauksessa voimme käsitellä hyvityksen vain kehyksestä.
Tällaisessa tilanteessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka tarkistaa nykyisen tilauksen tilan ja antaa sinulle yksityiskohtaisempaa tietoa seuraavista vaiheista.
Toimitusajat ja lähetys
Mitkä ovat toimitusajat?
Arvioidut toimitusajat löytyvät aina jokaisen saatavilla olevan mallin tuotesivulta. Jos malli on varastossa, sen toimitusaika on 5 päivää.
Tarjouksessamme löydät myös tilauksesta saatavat mallit. Tämän tyyppisissä tuotteissa toimitusajat voivat vaihdella. Ne löytyvät kuitenkin aina tuotesivulta.
Tilauksilla, jotka sisältävät myös mittatilaustyönä valmistettuja linssejä vahvuuksilla, on pidempi toimitusaika linssien valmistusprosessin vuoksi. Koko tilauksen toimitusaika riippuu vahvuuksellisten linssien tietystä kokoonpanosta. Toimitusaika lasketaan automaattisesti tilausprosessin aikana järjestelmän toimesta, ja se on näkyvissä suoraan linssien kokoonpano-ohjelmassa sekä ostoskorissa ennen tilauksen viimeistelyä.
Mitkä ovat käytettävissä olevat toimitustavat ja niiden hinnat?
Tällä hetkellä meillä on käytettävissä seuraavat toimitustavat:
GLS - 4.99 €
Yli 129 €:n tilauksissa mikä tahansa valittu toimitustapa on ilmainen.
Tarjoatteko ilmaisen toimituksen?
Kyllä, toimitamme kaikki yli 129 euron tilaukset ilmaiseksi.
Toimitatteko ulkomaille?
Voinko ohjata pakettini uudelleen?
Voimme muuttaa tilauksesi toimitusosoitetta vain, jos pakettiasi ei ole vielä rekisteröity kuljetusyritykselle. Valitsemasi toimitustavan muuttaminen tilauksessasi ei valitettavasti ole mahdollista. Jos tilauksesi on jo rekisteröity kuljetusyritykselle, voit muuttaa toimitusosoitetta ottamalla suoraan yhteyttä toimituspalvelun asiakaspalveluun. Tarkka menettely riippuu kuitenkin valitsemastasi kuljetusyrityksestä.
En pystynyt noutamaan pakettia, voitteko lähettää sen uudelleen?
Uudelleenlähettäminen on mahdollista vain tilauksille, jotka sisältävät mittatilaustyönä valmistetut linssit vahvuuksilla. Tässä tilanteessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka hoitaa paketin uudelleenlähettämismenettelyn. Muun tyyppisille tilatuille tuotteille (aurinkolasit, kehykset vahvuuksilla, laskettelulasit) uudelleenlähettäminen ei ole mahdollista. Kun tilauksesi toimitus ei ole onnistunut, paketti lähetetään automaattisesti takaisin varastoomme, ja tilauksesi peruutetaan. Vahvistamme peruutuksen automaattisella sähköpostilla. Jos tilauksesi on jo maksettu, käsittelemme hyvityksen peruutuksen yhteydessä. Hyvitysmenettely voi kestää jopa 3 työpäivää tilauksen peruuttamisesta.
Promootiot ja alennukset
Voinko käyttää kahta tarjouskoodia samanaikaisesti?
Ei, voit käyttää vain yhtä koodia kerrallaan.
Jos tein tilauksen kahdella tuotteella alennusmyynnin aikana ja päätän palauttaa toisen niistä, miten se vaikuttaa hyvitykseeni?
Se riippuu erityisen kampanjan ehdoista, jota olet soveltanut. Promokoodimme sisältävät erityiset ehdot, jotka sinun täytyy täyttää, jotta voit soveltaa niitä tilaukseesi. Jos teet tilauksen käyttämällä yhtä promokoodeistamme ja päätät sitten palauttaa tuotteen, joka ei enää täytä promokoodin ehtoja, palauttamasi summa voidaan säätää.
Kampanja tarjoaa 15 %:n alennuksen mistä tahansa yli 100 €:n tilauksesta
Tilauksesi kokonaissumma on 110 €
Palautettavan tuotteen arvo on 20 €
Nettotilausarvo peruutuksen jälkeen on 90 €
Koska palautus laskee kokonaiskulutuksen alle 100 €:n minimikulutuksen, hyvitystä voidaan säätää tämän mukaisesti ja 15 %:n alennus poistetaan. Tämä tarkoittaa, että maksat täyden hinnan tuotteesta, jonka päätät pitää. Hyvitämme sinulle jäljellä olevan summan, joka on koko tilauksen hinta miinus tuotteen täysi hinta, jonka päätät pitää.
Mitä jos saan vain joitakin tilaamistani tuotteista, koska minulle on ilmoitettu, että tuotetta/tuotteita ei voi toimittaa myyjän puolelta, ja tilaukseni ei enää täytä soveltamani kampanjan ehtoja?
Jos olet saanut sähköpostin, jossa sanotaan, että yksi tai useampi tilaamasi tuote on loppunut varastosta, se voi vaikuttaa palautukseen, jos olet käyttänyt tarjouskoodia. Luulimme, että tuote oli varastossa, kun teit tilauksen. Kuitenkin, kun aloimme pakata tilaustasi, huomasimme, että tuote ei ollut enää saatavilla.
Jos tarjouskoodin ehdot täyttyvät edelleen palautuksesi jälkeen, sinun ei tarvitse huolehtia mistään. Muussa tapauksessa pidä ne mielessä palauttaessasi jotain.
Jos ostan lasit rajatun ajan tarjouksena ja haluaisin vaihtaa ne uuteen/eri tuotteeseen samalla alennusta käyttäen, onko se mahdollista?
Ei, alennukset ovat saatavilla vain silloin, kun kampanja on voimassa. Kampanjan päätyttyä emme voi tarjota sinulle samaa alennusta uudelleen uudessa tilauksessa.
Halusin ostaa tuotteen, mutta odotin parempaa tarjousta, ja sen jälkeen tuotteen hinta on muuttunut. Voinko pyytää aiempaa hintaa?
Tuotteiden, joita myymme, hinnat muuttuvat usein dynaamisen hinnoittelupolitiikan mukaisesti, mikä auttaa meitä tarjoamaan parhaat hinnat asiakkaillemme. Käytäntö perustuu erilaisiin parametreihin ja markkinahintojen vertailuun, ja joskus kohtaamme myös teknisiä ongelmia, jotka voivat aiheuttaa merkittäviä muutoksia hintoihin. Pyrimme aina tarjoamaan asiakkaillemme parhaan tarjouksen, joten ota rohkeasti yhteyttä tukeemme avun saamiseksi.
Unohdin käyttää alennuskoodia tilausta tehdessäni. Voinko lisätä sen jälkikäteen?
Jos alennuskoodin sisältävä kampanja, jonka halusit käyttää, on jo päättynyt, koodin lisääminen jälkikäteen ei ole mahdollista.
Jos kampanja on edelleen käynnissä ja haluat soveltaa alennuksen keskeneräiseen tilaukseen, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin he auttavat sinua.
Alennuskoodini ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?
Ensinnäkin varmista, että kaikki ostoskorissasi olevat tuotteet täyttävät haluamasi kupongin ehdot.
Jos alennuskoodin kampanja, jota halusit käyttää, on jo päättynyt, koodia ei voi enää käyttää.
Jos kampanja on edelleen voimassa ja sitä mainostetaan aktiivisesti verkkosivustollamme tai muilla markkinointikanavilla, ja koodi ei toimi, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja ilmoita heille ongelmasta.
Linssit ja kuitit
Voinko tilata silmälasit, joiden linssit on valmistettu yksilöllisesti reseptini mukaisesti?
Kyllä, sertifioidun optikkoliikkeenä voimme tarjota sinulle tilaisuuden ostaa täydelliset silmälasit, joihin kuuluvat myös linssit vahvuuksilla, jotka valmistetaan yksilöllisten vahvuuksiesi mukaisesti. Koko tilausprosessi on todella helppo: valitse kehys ja kirjoita dioptriset arvosi reseptistäsi vahvuuskonfiguraattorissamme. Et ole varma, miten täytät arvot oikein? Ei hätää. Voit vain liittää kuvan reseptistäsi tilaukseesi, ja optikkomme hoitavat loput.
Voit myös parannella linssejäsi lisäämällä suojauksen siniseltä valolta, aurinkolasinsävyn tai itsestään tummuvan pinnoitteen.
Kyllä, tilataksesi dioptrisia silmälaseja tarvitset voimassaolevan lääkärin määräyksen.
Ei, et tarvitse lääkärin reseptiä tilataksesi silmälasit. Voit tilata ne myös silmämittauksen perusteella, jonka on suorittanut optometristi optikkoliikkeessä, tai nykyisten lasiesi arvojen perusteella.
Jos et kuitenkaan ole käynyt silmätarkastuksessa viimeisen vuoden aikana, suosittelemme sinua käymään optikolla tai optometristilla ennen uusien silmälasien ostoa.
Mitä erilaisia linssejä vahvuuksilla tarjoatte ja mistä voin löytää lisätietoa niistä?
Koko linssivalikoimamme yksityiskohtaisine tietoineen löytyy täältä.
En ole varma, miten täytän reseptissäni olevien linssien parametrit.
Teemme parhaamme tehdäksemme silmälasien ostamisen verkosta mahdollisimman helppoa ja mukavaa. Linssikonfiguraattorimme on suunniteltu auttamaan sinua koko tilausprosessin ajan, tarjoamalla ohjeita ja kaikki tarvittavat tiedot. Tämä mahdollistaa sopivan linssityypin valitsemisen ja kaikkien tarvittavien dioptristen arvojen tarkan syöttämisen.
Lisätietoja siitä, miten silmälasireseptiä luetaan, löydät täältä.
Jos olet kuitenkin yhä epävarma arvojen oikein täyttämisestä, älä huoli. Voit yksinkertaisesti ladata kuvan reseptistäsi tilaukseesi, ja optikkotiimimme huolehtii, että linssit valmistetaan tarkasti tarpeidesi mukaisesti.
Tarvitsen uudet linssit kehyksiini. Voinko ostaa vain linssit vahvuuksilla?
Valitettavasti emme tarjoa tätä palvelua. Linssit voi ostaa vain yhdessä kehyksen kanssa; niitä ei ole saatavilla erillisenä tuotteena.
Minulle on määrätty suuret vahvuudet, enkä löydä arvojani linssikonfiguraattorista.
Valikoimassamme on linssejä vahvuuksilla, joiden sfääriset voimakkuuden arvot ovat ovat välillä -10–6 ja sylinterit välillä -3–+3. Valitettavasti korkeampia arvoja ei ole saatavilla.
Palautukset ja hyvitykset
Kuinka voin palauttaa tilaukseni?
Jokainen tilaus voidaan palauttaa ilman syytä 30 päivän kuluessa toimituksesta.
Onko mahdollista palauttaa minkä tahansa tyyppinen tuote, mukaan lukien reseptilasit?
Kyllä, voit palauttaa minkä tahansa meiltä ostamasi tuotteen.
Jos olet ostanut meiltä ensimmäisen kerran silmälasit vahvuuksilla, joissa on eyerim vision -linssit (millä tahansa parannuksilla), voit palauttaa ne 30 päivän kuluessa toimituksesta ja saada täyden hyvityksen. Tämä palautusoikeus koskee vain yhtä silmälasiparia tilauksestasi (jos ostat useamman kuin yhden parin, koko summa palautetaan halvimman mallin osalta), joka on tehty verkossa (eli ei kivijalkamyymälässämme).
Jos päätät palauttaa vahvuukselliset silmälasit, jotka sisältävät Essilor premium -linssit, jotka on valmistettu yksilöllisen reseptisi mukaan, voimme palauttaa sinulle vain vahvuuksellisen kehyksen hinnan. Tässä tilanteessa voimme kuitenkin lähettää sinulle linssit vahvuuksilla takaisin sen jälkeen, kun olet palauttanut silmälasit. Lähetämme palautetut silmälasit optikoillemme, jotta linssit voidaan ammattimaisesti irrottaa kehyksestä ja lähettää takaisin sinulle osoitteeseesi. Jos olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta, voit rastittaa sen suoraan verkkopalautuslomaketta täyttäessäsi.
*Linssit ilman vahvuuksia eivät ole räätälöityjä tuotteita. Jos palautat lasit, joissa on linssit ilman vahvuuksia, koko summa palautetaan.
Maksanko palautuspaketista?
Asiakas maksaa palautuspaketin toimituskulut. Erityistapauksissa, kuten viallinen tuote tai väärin lähetetty tuote, palautamme tietysti maksamasi toimituskulut.
Voinko vaihtaa tuotteen saamatta rahojeni palautusta?
Tämä vaihtoehto ei ole saatavilla. Kaikki palautetut tilaukset hyvitetään automaattisesti. Jos olet kiinnostunut eri mallista, koosta tai väriversiosta, voit ostaa sen tekemällä uuden tilauksen suoraan verkkosivustolla.
Kuinka voin tarkistaa, oletteko jo vastaanottaneet palautuspakettini?
Voit tarkistaa palautuspakettisi tilan suoraan Packeta-verkkosivustolta käyttämällä seurantanumeroa.
Kuinka kauan palautusprosessi kestää?
Koko prosessi kestää enintään 10 arkipäivää palautuspaketin lähettämisestä. Vahvistamme palautuksen käsittelyn sekä palautuksen teille automaattisesti sähköpostitse.
Kuinka saan rahani takaisin?
Ennakkomaksetuissa tilauksissa palautus lähetetään automaattisesti tilille, jota käytettiin tilauksen maksamiseen.
Takuu
Miten voin käyttää 2 vuoden takuuta?
Rekisteröinnin jälkeen saat sähköpostiviestin, joka sisältää TAKUULOMAKKEEN ja lisäohjeita paketin lähettämisestä osoitteeseemme. Tulosta lomake, noudata ohjeita ja lähetä vaurioitunut paketti lomakkeessa mainittuun osoitteeseemme.
Heti kun saamme tuotteen, lähetämme sen valmistajalle valituksen tarkistamiseksi. Muistathan, että tämä prosessi voi kestää jopa 30 päivää.
Miksi en voi täyttää takuupyyntöä?
- oletko täyttänyt tilausnumeron ja sähköpostiosoitteen täsmälleen niin kuin ne on täytetty tilausta tehdessäsi (ei välilyöntejä, isoja tai pieniä kirjaimia, pisteitä jne.)- onko tilaus toimitettu yli 2 vuotta sitten, jolloin takuu ei ole enää voimassa.
Jos olet tarkistanut nämä asiat ja sinulla on edelleen ongelmia, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Mistä löydän takuulomakkeen?
Mihin osoitteeseen lähetän vahingoittuneen tuotteen?
Osoite löytyy takuulomakkeesta, joka on liitetty siihen sähköpostiin, jonka olet saanut takuupyynnön rekisteröinnin jälkeen.
Pyydämme sinua pakkaamaan lasit huolellisesti ja lähettämään ne tähän osoitteeseen:
Juraj Bečka eyerim
Dialničná cesta 5, Hala D, Gate 26
903 01 Senec
Slovensko
Voit lähettää paketin valitsemasi jakeluyhtiön/-palvelun kautta. Säilytä lähetysvahvistus tai paketin seurantanumero mahdollisten ongelmien varalta.
Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet paketin, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse.
Milloin voin odottaa tietoa siitä, onko takuupyyntöni hyväksytty?
Huomaa: Kun olemme vastaanottaneet pakettisi, takuuprosessi voi kestää jopa 30 päivää.
Arvostelut
Kuinka voin lisätä arvostelun?
Muutaman viikon kuluttua onnistuneesta ostoksestasi lähetämme sinulle sähköpostia, jossa pyydämme arvostelua ostamastasi tuotteesta, löydät linkin tuotteen arvostelulomakkeeseen.
Arvostelun lisääminen on yksinkertaista:
1) Arvioi ensin tuote tähdillä asteikolla 1–5, jossa 5 on korkein arvio.
2) Kirjoita otsikko, joka tiivistää kokemuksesi tuotteesta. Tee se selkeäksi ja ytimekkääksi, jotta muut asiakkaat voivat helposti ymmärtää, mistä arvostelusi on kyse.
3) Kuvaile tuotetta kommentissasi, listaa mistä pidät ja et pidä tuotteessa ja jaa yleinen tyytyväisyytesi/tyytymättömyytesi laseihin.
4) Anna mahdolliset vinkit tai neuvoja, joita sinulla saattaa olla muille asiakkaille, jotka harkitsevat samojen lasien ostamista.
5) Päätä arvostelusi yhteenvetämällä ajatuksesi tuotteesta ja ilmoittamalla myös, suosittelisitko sitä muille.
6) Muista olla rehellinen ja objektiivinen arvostellessasi ja välttää luvatonta sisältöä, joka johtaisi arvostelun hylkäämiseen.
7) Lue lopuksi arvostelu ennen lähettämistä, jotta se on selkeä ja ytimekäs.
Miten varmistaa arvostelusi hyväksyntä?
1) Arvioi tuote tähdillä (1–5) ja kirjoita kommentti.
2) Kirjoita totuudenmukaisesti ja rehellisesti, älä pelkää mainita negatiivisia asioita.
3) Arvioi vain tuotteita, joita olet käyttänyt itse.
4) Älä kopioi arvosteluja muilta verkkosivustoilta.
5) Kirjoita arvostelu samalla kielellä kuin verkkosivusto, jolta ostit tuotteen.
6) Tuliko tuote myöhässä, oliko pakkaus vaurioitunut tai annoimmeko sinulle huonoa neuvontaa? Älä kirjoita sitä arvosteluun, ilmoita meille mieluummin takuulomakkeen avulla tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected]
Mitä sinun tulisi ehdottomasti välttää kirjoittaessasi arvostelua?
1) Vulgarismi, rasismi, väkivallan lietsonta, henkilökohtaiset hyökkäykset, jne.
2) Väärennetyt arvostelut, joiden tarkoituksena on johtaa asiakkaamme harhaan.
3) Henkilökohtaisten tietojen (omien tai kolmannen osapuolen) antaminen ja yleisesti yksityisyyden suojan rikkominen.
4) Kysymysten esittäminen: asiakaspalvelumme on käytettävissänne näihin tarkoituksiin.
5) Ongelmien mainitseminen, jotka eivät suoraan liity tuotteeseen, esim. kuljetusvalitukset, vahingoittunut pakkaus, jne.
6) Muiden liittymättömien tuotteiden ja/tai palveluiden mainostaminen.
Hyvä tietää
Näytä kaikkiPalautusmenettely
Kuinka palautan tuotteen?
Jos haluat palauttaa tuotteen, kääri tuote huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa ja kaikkine vastaanottamillasi tarvikkeilla ja lähetä se meille takaisin seuraavaan osoitteeseen:
eyerim s.r.o.
Michalska 389/20
811 03 Bratislava
Slovakia
Kun paketti on toimitettu meille, tiimimme käsittelee sen ja tarkistaa lasit. Saat palautusvahvistuksen jälkeenpäin. Huomaa, että tämä prosessi voi kestää jopa 14 päivää.
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelijamme ovat käytettävissäsi joka päivä.
Vastaamme viesteihin aina 24 tunnin kuluessa.
palautusosoite (Pääkonttori)
eyerim s.r.o
Diaľničná cesta 5, Hala D, gate 26
903 01 Senec
Slovakia
Rekisteröity toimisto
Brezová 2055/22, Spišská Nová Ves, 052 01, Slovensko
COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: FI29915685
Rekisteröity yritys Kaupparekisterissä, jota ylläpitää Košicen käräjäoikeus, osa Sro,
liite 36601 / V.
Bratislava
Monday 09:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 09:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 14:30
Sunday Zatvorené
Break 12:00 - 12:30
Praha
Monday 9:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 9:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 9:00 - 14:30
Sunday Zavřeno